Főoldal Magasflash Galéria Árak Elérhetőség Vendégkönyv

Általános Szerződési Feltételek

1./ ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

A vendégház adatai:

Név: SYROK MAGASFLASH
Cím: 3332 Sirok, hrsz 0262/2
Elérhetőség: info@syrok.hu
web: www.syrok.hu

A szolgáltató adatai:

Cégnév: Layer Gábor ev.
Telephely: 3332 Sirok Hrsz 0262/2
Adószám: 78365953-2-24

Ászf célja:

Jelen „Általános Szerződési Feltételek" - a továbbiakban: ÁSZF - szabályozza a szolgáltató által 3332 Sirok Kút-völgyi szabadidőparkban üzemeltetett, "SYROK MAGASFLASH" szálláshely és az ahhoz kapcsolódó, a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

Személyi hatálya:

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató és a Szerződő fél között létrejött, a szolgáltatás foglalásával és ekként elektronikus megrendeléssel létrejött jogviszonyra.

Tárgyi hatálya:

Jelen ÁSZF teljeskörűen és automatikusan szabályozza a Szolgáltató és a Szerződő fél közötti, szálláshely-szolgáltatás nyújtására, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra irányuló szerződés feltételeit.

Területi hatálya:

Jelen ÁSZF kiterjed a Szolgáltató és a Szerződő fél közötti, szálláshely-szolgáltatás nyújtására, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra irányuló Magyarország területén létrejött jogügyletre Időbeli hatálya: Jelen ÁSZF 2024.11.12-én lép hatályba, és annak a Szolgáltató általi visszavonásáig vagy módosításáig hatályban marad. A Szolgáltató és a Szerződő fél és/vagy a Vendég között a jelen ÁSZF alapján létrejövő szolgáltatási szerződéssel összefüggésben felmerülő vitás kérdések elbírálására mindig a foglalás leadásának időpontjában hatályos ÁSZF rendelkezései irányadók

Egyéb fontos információk:

A Syrok Magasflash a Sirok Kútvölgyi Szabadidőparkon belül egy 2 hektáros , magántulajdonú erdő szélén található, mely közvetlenül határos a Sirok Község Önkormányzat tulajdonában lévő szabadiőparkkal. A szabadiőpark nagy kiterjedésű füves területből áll, helyekkel és erdővel szegélyezett, mely vendégeink számára ideális helyszín szabadtéri játékok, sportok gyakorlására. A Magasflash vendégei a megnevezett Önkormányzati tulajdonban álló szabadidőparkot ingyenes látogathatják. A szabadidőparkot ugyanakkor az Önkrományzattal történő előzetes egyeztetést követően bárki igénybe veheti. Nyáron eseti jelleggel baráti összejöveteleknek, kisebb esküvőknek és minden évben egy alkalommal a motoros találkozónak a helyszíne. Állandó jelleggel hetente vasárnaponként reggel 8h tól 10h ig egy kutyaiskolának a helyszíne. A Magasflashtől kb 300m-re áprilistól novemberig 9h-16h időtartamban „Dínópark” üzemel, mely a gyermekes családok kedvelt látogatási helyszíne. Ezen események során keletkező hanghatások esetenként zavarhatják a vendégeink nyugalmát. A tudomásunkra jutott eseti jellegű rendezvényekről tájékoztatjuk vendégeinket.

2./ FOGLALÁS ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A foglalás történhet a www.syrok.hu foglalási rendszerén keresztül illetve egyéb webes foglalási rendszeren keresztül. Telefonon, illetve közösségi oldalainkon érkezett érdeklődésekre kizárólag információt tudunk nyújtani.

A www.syrok.hu foglalási felületén történő foglalás esetén a foglalás megerősítéséhez a teljes foglalási díj megfizetése szükséges, melyet a visszaigazolás megküldésétől számított 3 naptári napon belül kell megfizetni.

A vendég a megrendelt és a szolgáltató által visszaigazolt szállást, a szolgáltatás ellenértékének a szolgáltató számára való teljes megfizetése esetén, csak azt követően veheti át

A foglalás lemondását, módosítását, vagy bármilyen egyéb információt csak emailben tudunk elfogadni.

Minimum foglalható éjszakák száma: 2

A foglalási díj történhet banki átutalással, illetve OTP SZÉP Kártyával online fizetéssel.

Az idegenforgalmi adó a foglalási árba van beépítve. A számlán az idegenforgalmi adó értékét külön tételben szerepeltetjük.

A szallas.hu-s foglalások SZÉP kártyás fizetés és ajándékkártyás fizetés esetén külön számlán küldjük. Az idegenforgalmi adó (HIFA) SZÉP kártyával nem fizethető.

A foglalásról elektronikus számlát állítunk ki, melyen teljesítése a kijelentkezés napja. Az elektronikus számlát a vendég által megadott email címre küldjük a kijelentkezés napján.

3./ LEMONDÁSI FELTÉTELEK

A vendég foglalását díjmentesen lemondhatja/módosíthatja, amennyiben a lemondási/módosítási szándékát írásban jelzi a szolgáltató felé az info@syrok.hu email címen, legkésőbb az érkezés előtti 5. napig.

Érkezés előtti 5-3 napon belüli lemondás/módosítás esetén a fizetendő lemondási/módosítási díj a foglalás értékének 50%-a.

A szolgáltatásnak az érkezést megelőző 3 napon belül történő lemondása/módosítása esetén a vendég (megrendelő) a létrejött szerződésben kikötött teljes szolgáltatási ellenérték a szolgáltatót illeti meg.

4./ ÉRKEZÉS ÉS TÁVOZÁS

Bejelentkezési időpont: Az érkezés napján 14:00 -18:00 óra között.

Kijelentkezési időpont: A távozás napján 10:00 óráig.

Amennyiben ezen időszakon túl érkezne vagy távozna, kérjük jelezze előre a 30/637-48-52-es telefonszámon, vagy írásban az info@syrok.hu email címen.

5./ ÁRAK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK

Az aktuális szobaárak a www.syrok.hu oldalon találhatók.

A szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni.

Az árváltoztatás a szerződő félnek korábban megajánlott árát nem változtatja.

A szolgáltató az árak közlésekor köteles megjelölni az árak adótartalmának - így pl.: általános forgalmi adó, idegenforgalmi adó - jogszabály által meghatározott mértékét. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a változás okán bekövetkezett többlet költségeket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre.

A szolgáltató árait magyar forintban határozza meg.

Az ár tartalmazza a vendégházat 2 fő részére, a kültéri fürdőkád használatát, a tűzrakó hely használatát.

Az ár nem tartalmazza az étkezés ellátását.

6./ HÁZIREND

A Magasflash házirendje a www.syrok.hu felületen a Házirend pontban található

7./ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGEK

A szolgáltató kártérítési felelőssége:

A szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a vendéget ért kárért, amely az apartmanon belül, a szolgáltató, vagy alkalmazottai hibájából következett be.

A szolgáltató mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.

A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a vendégház területén belül kijelölhet (lezárhat) olyan tárolóeszközt, melyet a vendég nem használhat.

A szolgáltató kártérítési felelőssége csak akkor áll fenn, ha azt a kár bekövetkezését követően a szükséges adatokkal e-mailben azonnal bejelenti a szolgáltató számára.

A szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor, továbbá a vendégházban és onnan történő szállítás során.

A szolgáltató kártérítési felelősségének mértéke a szerződés szerinti napi apartmanár összegének legfeljebb kétszerese.

Amennyiben a szolgáltató saját hibájából - különösen: ideiglenes üzemeltetési problémák - nem tudja biztosítani a megrendelt szolgáltatásokat, köteles a vendég részére kártérítést biztosítani.

A szolgáltató köteles a megrendelésben visszaigazolt szolgáltatásokat az abban megjelölt áron, az ott kikötött időtartama biztosítani. Amennyiben a szolgáltató a vállalt kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz,a vendég utólagos kártérítési igénnyel nem léphet fel.

A szolgáltató a szállásfoglalást vis major esetén, kártérítés nélkül lemondhatja, a foglalási díj haladéktalan, teljes visszafizetése mellett, ekkor a szerződés megszűnik.

A vendég kártérítési felelőssége:

A vendég köteles mindazon károkért helytállni, melyeket a szolgáltató, vagy harmadik személy elszenved a vendég, vagy kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személyek okoznak.

A vendég kártérítési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.

A vendég az apartman összes szolgáltatását, a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe.

8./ ADATKEZELÉS ÉS ADATVÉDELEM

A Magasflash adatkezelésre vonatkozó részletei a www.syrok.hu felületen az Adatkezelési tájékoztató pontban található

9./ EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A vendég jogai:

A vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban előterjesztett panaszt az annak beérkezését követő 72 órán belül kivizsgálja és arra a vendégnek érdemi választ ad.

A vendég kötelezettségei:

A vendég köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a szolgáltató részére kiegyenlíteni.

A vendég köteles a vendégházban és az ahhoz tartozó ingatlan területen az elhelyezkedésnek, a terepviszonyoknak és a szállásra ill. eszközeire vonatkozó használati előírásoknak megfelelően igénybe venni, használni, a vonatkozó használati szabályokat maradéktalanul betartani.

A vendég a szolgáltatás igénybevétele során az szálláshely területén a személyes tárgyairól, értékeiről saját felelősségére köteles gondoskodni, azokat megóvni, megőrizni.

A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szolgáltatónak, és minden szükséges adatot rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.

A szolgáltató jogai:

Vagyon és balesetvédelmi okokból az ingatlan külső területe biztonsági kamerákkal van ellátva. A vendég az ingatlan területére történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer 1 hónapig tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.

A szolgáltató kötelezettségei:

A szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.

A szolgáltató köteles a vendég írásos panaszának kivizsgálására és a probléma kezelésére.

Titoktartás:

A szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni.

Vis maior:

Azon okok, körülmények (pl.: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, káresemény, áramkimaradás, csőtörés, egyéb vízhálózati meghibásodás, sztrájk, stb.) amely felett sem a szolgáltató, sem a vendég, vagy a szerződő fél nem bír ellenőrzéssel - vis maior - bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.

Ha a vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem, vagy nem a teljes időtartamra kívánja igénybe venni, az (az 5. pontban rögzítettek kivételével) nem mentesíti a létrejött szerződésben kikötött teljes szolgáltatási ellenértékének megfizetése alól. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szobát a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

A vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult, ha ehhez a szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban hozzájárul.

A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.

A szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:

1: a vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szállást, illetve a szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat és/vagy az azok biztosítására szolgáló helyiségeket nem rendeltetésszerűen használja,

2: a vendég a szállás házrendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,

3: a vendég nem tartja be a szállás biztonsági szabályzatát – pl. mások épségét veszélyeztető magatartást tanúsít.

4: a vendég a szolgáltató alkalmazottaival, vagy vendégeivel kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy kábítószer befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít,

5: a vendég fertőző betegségben szenved.A higiéniai előírásokra tekintettel inkontinenciában szenvedő, valamint önmagát ellátni nem képes vendég, csak előzetesen egyeztetett esetben veheti igénybe a szállás szolgáltatásait.

6: a vendég a szolgáltató által igényelt fizetési garancia-vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti.

7: Amennyiben a szerződő felek közötti szerződés „vis maior" miatt nem megy teljesedésbe, úgy a szerződés megszűnik.

A szerződő felek közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény - rendelkezéseit kell alkalmazni.

A szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek az Egri Városi Bíróság alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét, ennek hatásköre hiányában a Heves Megyei Bíróság alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét kötik ki.

A szolgáltatás megrendelésével a vendég jelen ÁSZF-et elfogadja.

10./ Kapcsolattartás és panaszügyintézés

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Szerződő félnek és/vagy Vendégnek bármilyen panasza merülne fel az általa igénybe vett szolgáltatással összefüggésben, úgy jogosult panasszal élni a Szolgáltatónál.
A fogyasztónak minősülő Szerződő fél és/vagy Vendég panaszát postai vagy elektronikus úton írásban vagy szóban telefonon közölheti a Szolgáltató részére.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Szerződő fél és/vagy Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek egy másolati példányát a Szerződő fél és/vagy a Vendég részére személyesen átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb 30 (harminc) napon belül az érdemi válasszal együtt megküldi.
Az írábeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követően 30 (harminc) napon belül kivizsgálja és tájékoztatja a panaszost a vizsgálat eredményéről, a panaszt írásban érdemben megválaszolja annak esetleges elutasítása esetén álláspontját megindokolja és tájékoztatja a panaszost, hogy milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.
A panaszos panaszának elutasítása esetén jogosult saját lakó- illetve tartózkodási helye, vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint az alábbi békéltető testület jogosult eljárni a fogyasztói jogvita esetén:
Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440
Telefon: +36 36 416-660/105 mellék
Weboldal: http://www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Emellett a panaszos fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz is fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal jár el. A járási hivatalok illetékessége a https://jarasinfo.gov.hu/ oldalon érhető el.

Elérhetőségek, amelyeken keresztül a vendég kapcsolatba léphet a vendégházzal:
Szállás neve: SYROK MAGASFLASH
Szállás címe: 3332 Sirok, hrsz:0262/2
Levelezési cím: 5520 Szeghalom, Petőfi utca 14/1
Kapcsolattartó: Layer Gábor
Telefon: 30/637-48-52
Mail: info@syrok.hu

Készült:
SIROK 2024.11.11